مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:252021-12-28حوادث

بازار گل محلاتی یکی از 129 مناطق بسیار پرخطر در تهران است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: بازار گل محلاتی در لیست 129 گانه مناطق بسیار پرخطر قرار دارد و طی 4 سال گذشته 20 آتش سوزی در آن رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی داوری دولت آبادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری تهران در جسله امروز شورای شهر به تشریح بازار گل محلاتی در منطقه 14 تهران پرداخت و گفت:این حادثه در ساعت 14:50 بعد از ظهر بازار در حالیکه تقریبا این بازار تعطیل بوده انفجار سختی رخ داده است.

وی وجود خشکه فروشی ها و پرکردن سیلندرهای بادکنک با سوخت های غیرمجاز، را علت رخ دادن این حادثه دانست و گفت: پس از اطلاع شهروندان به سامانه های 125 ، با توجه به نزدیکی ایستگاه 124 کمتر از 2 دقیقه  به محل حادثه رسیدیم و همینطور 3 ایستگاه دیگر در عملیات اطفایی همراهی کردند.

داوری تاکید کرد: کل زمان عملیات  از تماس و اطفا حدود 10 تا 13 دقیقه طول کشید و به همین دلیل این عملیات از نظر آتش نشانی با اینکه دو نفر جان شان را از دست دادند عملیات پر چالشی محسوب نمی شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری تهران با اشاره به اینکه 4  ایستگاه عملیات کردند و در جستجوها 7 شهروند آسیب دیده انتقال پیدا کردند ، گفت: متاسفانه یکی از شهروندان در دم جان می دهد و 3 غرفه تخریب کامل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گل محلاتی یکی از 129 مناطق بسیار پرخطر در تهران است

بازار گل محلاتی یکی از 129 مناطق بسیار پرخطر در تهران است