مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:002021-12-28بين الملل

تاخت و تاز اومیکرون در اروپا


اغلب کشورهای اروپایی برای مقابله با موج جدید همه گیری بیماری کووید19 و شیوع گونه جدید ویروس کرونا محدودیت هایی تازه وضع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرانسه نیز هم راستا با اغلب کشورهای اروپایی برای مقابله با موج جدید همه گیری بیماری کووید19 و شیوع سویه جدید ویروس کرونا محدودیت هایی تازه وضع کرد.

کاستن از شمار افراد شرکت کننده در تجمعات بزرگ، تعمیم دورکاری به دست کم سه روز در هفته در صورت امکان و کاهش بازه زمانی تعیین شده برای دریافت دوز یادآوری واکسن از جمله مهم ترین تدابیر دولت فرانسه در این راستا است.

ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه که کشورش طی هفته گذشته با ثبت شمار بی سابقه موارد ابتلا به بیماری کووید19 روبرو شده دوشنبه شب طی یک کنفرانس خبری که به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش شد به تشریح رئوس محدودیت های در نظرگرفته پرداخت.

نخست وزیر فرانسه در عین حال هرگونه احتمال به تعویق افتادن شروع مجدد کلاس های درس پس از تعطیلات سال نو میلادی و یا وضع مقرارت منع رفت و آمد در طول جشن های سال نو را منتفی دانست.

محدود کردن شمار شرکت کنندگان در تجمعات بزرگ آقای کاستکس تاکید کرد که دولت مجبور است برای مهار سویه اومیکرون که به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید19 دامن زده به شکل قابل توجهی دست به محدودکردن بیشتر تجمعات بزرگ بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز اومیکرون در اروپا

تاخت و تاز اومیکرون در اروپا