مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:502021-12-28حوادث

دستگیری معاون مدیرعامل یک شرکت دولتی در شیراز


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از دستگیری معاون مدیرعامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در شیراز خبر داد و گفت: با دستگیری این فرد، نفرات بازداشت شده در این پرونده به سه نفر رسید.

- ایسنا/فارس معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از دستگیری معاون مدیرعامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در شیراز خبر داد و گفت: با دستگیری این فرد، نفرات بازداشت شده در این پرونده به سه نفر رسید.

قاضی افشین محمدی دره شوری با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته و در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیر عامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در استان فارس به همراه پیمانکار طرف قرار داد با دستور قضایی بازداشت گردید و امروز نیز در ادامه تحقیقات این پرونده معاون مدیر عامل این شرکت نیز بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، او با اشاره به اینکه با تأکیدات رییس کل دادگستری استان فارس روند تحقیقات این پرونده به صورت خارج از نوبت و ویژه در حال رسیدگی است گفت: اتهام اولیه انتسابی به دستگیر شدگان دریافت رشوه بوده و با صدور قرار تأمین مناسب فعلا در بازداشت به سر می برند.

محمدی دره شوری ادامه داد: تحقیقات در خصوص سایر بزههای انتسابی به متهمین در این پرونده ادامه داشته و در صورت کشف ابعاد جدیدی از جرائم منتسب به آنها ، با رعایت موازین قانونی اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری معاون مدیرعامل یک شرکت دولتی در شیراز

دستگیری معاون مدیرعامل یک شرکت دولتی در شیراز