مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:302021-12-28دانش

لغو امتحانات و کلاس های حضوری در دانشگاه تورنتو


دانشگاه تورنتو اعلام کرد که به دلیل شیوع مجدد کووید-19، برگزاری حضوری امتحانات را لغو کرده و آموزش های حضوری دانشجویان تا تاریخ 31 ژانویه به تعویق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه تورنتو، با توجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون در تمامی کشورهای جهان تقریبا در حال تکمیل است، دانشگاه ها تصمیم گرفته بودند که برای ارائه آموزش حضوری بازگشایی شوند.

اما شیوع سویه اُمیکرون کووید-19، برنامه ریزی ها را به هم ریخت.

دانشگاه تورنتو در کانادا نیز پیش از این گفته بود امتحانات پایان ترم را به صورت حضوری برگزار می کند و کلاس های ترم بعد نیز حضوری است.

اما شیوع سویه اُمیکرون کرونا سبب شد این دانشگاه امتحانات را به صورت مجازی برگزار کند.

همچنین برگزاری اغلب کلاس های حضوری این دانشگاه نیز تا تاریخ 31 ژانویه به تعویق افتاده است تا دانشگاه تورنتو نیز نقش خود در کمک به عدم گسترش کرونا ویروس را ایفا کند.

مرک گرتلر رییس دانشگاه تورنتو گفته که این دانشگاه هرکاری که بتواند، انجام می دهد تا از دانشجویان ساکن در دانشگاه حمایت کند.

وی ادامه داد: در طول دوران همه گیری کووید-19، دانشگاه تورنتو تعهد خود را برای حمایت از موفقیت و رفاه دانشجویان در هر جایی که زندگی می کنند، نشان داده است و این تلاش تا پاپان فراگیری کووید-19 ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو امتحانات و کلاس های حضوری در دانشگاه تورنتو

لغو امتحانات و کلاس های حضوری در دانشگاه تورنتو