مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:202021-12-28اقتصادي

106 کیلومتر از نوار ساحلی غرب مازندران آزادسازی شد


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر گفت: تاکنون 106 کیلومتر از نوار ساحلی غرب استان آزادسازی شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

- ، بهروز بایی لاشکی اظهار داشت: برای مشخص شدن مرز میان نوار ساحلی و اراضی اشخاص در غرب مازندران با نشانه های ارتفاعی (بنچ مارک) به بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و طول نوار ساحلی غرب مازندران 137 کیلومتر است که با توجه به ارزش بالای این اراضی برای مشخص شدن مرز نوار ساحلی بالغ بر چهار هزار عدد نشانه های ارتفاعی می بایست نصب شود.

وی با اشاره به اتمام کاداستر اراضی ساحلی در غرب مازندران تأکیدکرد: ضرورت دارد این اقدام برای جلوگیری از تجاوزات احتمالی در حریم 60 متری دریا صورت گیرد.

بایی لاشکی همچنین گفت: با همکاری اداره کل ثبت و اسناد مازندران از 137 کیلومتر نوار ساحلی با مساعدت مردم و سایر دستگاه های اجرایی و قضایی از سال 95 تاکنون 106 کیلومتر آن آزاد سازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی نوشهر تصریح کرد: مابقی این اراضی مربوط به اشخاص حقوقی، نهادهای نظامی و انتظامی و افرادی که در این اراضی احداث بنا کردند می باشد که پرونده های آنان در محاکم قضایی مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

106 کیلومتر از نوار ساحلی غرب مازندران آزادسازی شد

106 کیلومتر از نوار ساحلی غرب مازندران آزادسازی شد