مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:152021-12-28سياسي

برگزاری بیست و نهمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی


دبیر بیست و نهمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، به تشریح جزییات جلسه مجمع پرداخت.

- ، هادی عبداللهی، با اشاره به برگزاری جلسه مجمع در روز جمعه 10 دی 1400، گفت: این نشست به صورت حضوری با تعداد محدودی از اعضای انجمن و به شکل مجازی با حضور گسترده اعضای انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در سراسر کشور و همچنین میهمانان و شخصبت های سیاسی در سالن کانون توحید برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در این دوره از مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی، انتخابات شورای مرکزی و بازرسین این تشکل سیاسی و صنفی نیز انجام خواهد شد؛ لذا، نحوه برگزاری نشست مجمع انجمن به شکل دیگری دنبال خواهد شد.

عبداللهی با عنوان این مطلب که جلسه مجمع با سقف 60 تا 70 نفر به صورت حضوری در سالن توحید برگزار خواهد شد، ادامه داد: شرکت بقیه اعضای انجمن و میهمانان به صورت مجازی از سراسر استان های کشور خواهدبود.

وی ادامه داد: برنامه مجمع طبق سنوات گذشته با ارائه گزارش و سخنرانی محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران آغاز خواهد شد و در مراسم افتتاحیه یکی از شخصیت های سیاسی کشور، پیرامون مسائل روز کشور به ایراد سخن خواهد پرداخت.

دبیر بیست و نهمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی افزود: بعد از مراسم افتتاحیه در ساعت 11 انتحابات شورای مرکزی و بازرسین انجمن، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و نهمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی

برگزاری بیست و نهمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی