مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:502021-12-28فرهنگي

آثار استاد فردین صادق ایوبی در سنندج نقد و بررسی می شود


به همت حوزه هنری استان کردستان و مشارکت دبیرخانه شهرخلاق موسیقی سنندج جلسه نقد و بررسی آثار نمایشگاه وقت مشوش استاد فردین صادق ایوبی به همراه بداهه نوازی موسیقی در کنار آثار چهارشنبه 8 دی ماه در سنندج برگزار می شود.

- آثار استاد "فردین صادق ایوبی" در سنندج نقد و بررسی می شود ایسنا/کردستان به همت حوزه هنری استان کردستان و مشارکت دبیرخانه شهرخلاق موسیقی سنندج جلسه نقد و بررسی آثار نمایشگاه"وقت مشوش" استاد فردین صادق ایوبی به همراه بداهه نوازی موسیقی در کنار آثار چهارشنبه 8 دی ماه در سنندج برگزار می شود.

امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان در گفت وگویی خبری با اشاره به لزوم بررسی ویژگی های آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه استاد دکتر فردین صادق ایوبی با عنوان وقت مشوش اظهار کرد: دراین نمایشگاه تعداد30 تابلو نقاشی و طراحی جدیدترین اثاراین استاد توانمند در اندازه های مختلف به نمایش درآمد که بدلیل استقبال بسیار خوب هنرمندان و هنر دوستان به مدت یک هفته تا 9 دی ماه تمدید گردید.

مرادی گفت: این آثار حاصل دو سال اخیر فعالیت این هنرمند برجسته کردستانی در ایام کرونا است که درآن 8 اثر در ابعاد بزرگ رنگ وروغن و 22 اثر طراحی با تکنیک های مختلف و سبک نماد گرایی در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار استاد فردین صادق ایوبی در سنندج نقد و بررسی می شود

آثار استاد فردین صادق ایوبی در سنندج نقد و بررسی می شود