مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:502021-12-28حوادث

تصادف کامیون با «ماشین پلیس» در خط ویژه/ راننده دستگیر شد


رییس پلیس راهور پایتخت جزییات برخورد شدید کامیون با خودروی پلیس راهور در خط ویژه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد حسین حمیدی رییس خطرناکی به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود : نکته مهم و قابل توجه اینجاست که با توجه به اینکه در مسیر حرکت اتوبوس های تندرو ایستگاه هایی وجود دارد که مسافرین بسیاری در آن موقع در این مقاطع حضور دارند پس تیم راهور برای جلوگیری از برخورد صد درصدی کامیون با عابران پیاده و مسافران و برای متوقف کردن کامیون اقدام به سد کردن مسیر و راه با خودروی پلیس می کنند که متاسفانه راننده باز هم توقف نکرده و به خودروی پلیس برخورد کرده که در نهایت موجب برخورد شدید کامیون با خودروی پلیس شده و در نهایت منجر به متوقف شدن کامیون می شود.

سردار محمد حسین حمیدی گفت : البته راننده کامیون از سوی پلیس دستگیر و پرونده این فرد به مرجع قضایی ارسال و همچنین خودروی این متخلف نیز به پارکینیگ منتقل شده و پرونده در مرجع قضایی در حال بررسی است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به حادثه سال گذشته شهادت مامور پلیس که برای برقرار کردن تردد ایمن برای شهروندان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت : سال گذشته مامور کلانتری وقتی متوجه شد راننده سمند در حال تصادف با عابران در ایستگاه اتوبوس است با فدا کردن جان خود توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف کامیون با «ماشین پلیس» در خط ویژه/ راننده دستگیر شد

تصادف کامیون با «ماشین پلیس» در خط ویژه/ راننده دستگیر شد