مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:352021-12-28سياسي

مطالبه فعالان زیست بوم فناوری از رییس جمهور/ تکلیف معاونت علمی را مشخص کنید


برخی فعالان و کارشناسان زیست بوم فناوری و نوآوری معتقدند که بلاتکلیفی در تعیین متولی معاونت علمی و فناوری در دولت سیزدهم، باعث تضعیف این زیست بوم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان بنا نهاده شده، تحت نظر نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند.

طی این سالیان 3 نفر سکانداری معاونت علمی و فناوری را برعهده داشته اند؛ اولین معاون علمی و فناوری در دولت نهم، دکتر صادق واعظ زاده بود که 3 سال ریاست این نهاد را بر عهده داشت.

این دوره کوتاه ترین دوره ریاست در معاونت علمی بود.

بعد از آن در دولت دهم دکتر نسرین سلطانخواه صاحب مسند معاونت علمی به مدت 4 سال (1388-1392) شد.

در این میان با روی کار آمدن دولت یازدهم در سال 92، حسن روحانی رییس جمهور وقت دکتر سورنا ستاری را به عنوان یکی از جوان ترین اعضای کابینه دولت به سمت معاون علمی منصوب کرد؛ ستاری از مهرماه همان سال تا پایان دولت دوازدهم، مسئولیت معاونت علمی را بر عهده داشته است و همچنین با وجود اینکه دولت سیزدهم با روی کار آمدن رییسی از مرداد ماه آغاز به کار کرده، ستاری همچنان علیرغم عدم تمدید حکم در این مسند فعالیت می کند.

تأخیر دولت در تعیین متولی برای معاونت علمی و فناوری و یا تمدید حکم ستاری، علاوه بر اینکه گمانه زنی ها درباره گزینه های جایگزین و زمزمه های استعفای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه فعالان زیست بوم فناوری از رییس جمهور/ تکلیف معاونت علمی را مشخص کنید

مطالبه فعالان زیست بوم فناوری از رییس جمهور/ تکلیف معاونت علمی را مشخص کنید