مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:302021-12-28اقتصادي

بازسازی خانه های عالم خراسان شمالی نیازمند اعتبار 3 میلیارد تومانی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: بازسازی و ترمیم خانه های عالم استان سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: بازسازی و ترمیم خانه های عالم استان سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه 157خانه عالم در هشت شهرستان استان وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد، 9 خانه عالم در گرمه، 24 خانه عالم در اسفراین، 32 خانه عالم در بجنورد، 13خانه عالم در جاجرم، 11خانه عالم در راز، 18خانه عالم در فاروج، 22خانه عالم در مانه و سملقان و 28 خانه عالم در شهرستان شیروان قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه 110خانه عالم حدود 10سال سابقه ساخت دارند، تصریح کرد: 120 خانه عالم در خراسان شمالی نیازمند ترمیم، مرمت و تجهیز هستند.

وی در خصوص نیاز به خانه های عالم در روستاها، اظهار کرد: با کمبود 17 خانه عالم در برخی از روستاها روبه رو هستیم که هم اکنون نیز با همکاری مردم آمادگی ساخت این خانه ها را داریم.

رفیعی در خصوص خالی بودن برخی از خانه های عالم و عدم استقرار روحانی در این خانه ها، تصریح کرد: یکی از دلایل خالی بودن خانه های عالم این است که این منازل به تازگی تخلیه شده اند و هنوز روحانی جدید در آن محل مستقر نشده است، دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی خانه های عالم خراسان شمالی نیازمند اعتبار 3 میلیارد تومانی است

بازسازی خانه های عالم خراسان شمالی نیازمند اعتبار 3 میلیارد تومانی است