مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:052021-12-28اقتصادي

صدور و تمدید 18 جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از صدور و تمدید 18 فقره جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در استان خبر داد.

- ، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: در سال جاری تعداد 18 فقره مجوز جواز تأسیس کارگاهی برای متقاضیان در رشته های مختلف صنایع دستی در استان صادر و تمدید شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه اندازی و ایجاد ظرفیت های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت های موجود در یک رشته مصوب صنایع دستی صادر می شود و بیانگر پیش بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

شنبه زاده تصریح کرد: این مجوز برای افرادی که قصد احداث، راه اندازی کارگاه دارند به مدت 6 ماه صادر می شود تا در صورت تکمیل ظرفیت های موجود تبدیل به پروانه کارگاهی شود.

وی با اشاره به مزایای صدور این پروانه ها افزود: هنرمندان دارای پروانه های کارگاهی می توانند از مزایایی چون شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره ها، اهدای تسهیلات، شرکت در دوره های آموزشی و مهارتی و… بهره مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه گذاری انجام شده برای یک رشته در مکانی معین است، تصریح کرد: افرادی که مجوز دریافت می کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 18 جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام

صدور و تمدید 18 جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام