مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:052021-12-28سياسي

با متجاوزین به حریم رودخانه ها باید برخورد قانونی صورت می گیرد


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرعباس گفت: ساخت و سازهای حریم و بستر رودخانه ها باید مورد توجه قرار گیرد و از این پس اجازه چنین ساخت هایی نباید داده شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرعباس گفت: ساخت و سازهای حریم و بستر رودخانه ها باید مورد توجه قرار گیرد و از این پس اجازه چنین ساخت هایی نباید داده شود.

محمد کناری صبح امروز (هفتم دی ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرعباس، افزود: با توجه به شروع موج جدید بارندگی ها در روزهای آتی در شهرستان اعضای ستاد مدیریت بحران باید همچون گذشته با آمادگی کامل در شهرستان حضور داشته باشند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی مشکلی در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده نداشته باشیم.

وی بیان کرد: آمادگی تمامی دستگاه ها بویژه اعضای ستاد بحران در تمام طول شبانه روز با توجه به بارش نزولات آسمانی باید مورد توجه بوده و اقدامات لازم در این خصوص باید با جدیت انجام پذیرد.

کناری با اشاره به اینکه بخشداران شهرستان بعنوان مسئولان ستاد مدیریت بحران در بخش ها باید با همکاری دهیاران نسبت به اطلاع رسانی به مردم در خصوص حوادث احتمالی اقدام کنند، اضافه کرد: اصحاب رسانه از طریق آموزش و آگاه سازی نحوه مقابله با بحران و جلوگیری از حوادث احتمالی شهروندان بیش از پیش در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با متجاوزین به حریم رودخانه ها باید برخورد قانونی صورت می گیرد

با متجاوزین به حریم رودخانه ها باید برخورد قانونی صورت می گیرد