مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:552021-12-28اقتصادي

قیمت ها با دستور رییس جمهور پایین نمی آید


آقای رییسی روز گذشته بار دیگر در چند روز اخیر بر ضرورت کنترل قیمت ها تأکید کردند و از وزرا، استانداران و.

خواستند تا «به سرعت برای مدیریت قیمت ها چاره اندیشی کنند و با جدیت و به شکل مؤثری بر قیمت های همه کالاها نظارت داشته باشند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، حل مشکلات معیشتی مردم و تورم نه با کنترل و قیمت گذاری و مداخلات دولتی که به طور مکرر از سوی رییس دولت مورد تأکید قرار می گیرد، بلکه با کاهش ناترازی های بودجه و نظام بانکی و.

امکان پذیر است؛ راهی که با گذار از اقتصاد نفتی و دولتی و ایجاد تنوع و ارتقای کمیت و کیفیت کالاها و خدمات حاصل می شود و این نیز صرفا با دستور و فرمان به دست نمی آید و در گرو افزایش سرمایه گذاری مادی و فکری است.

سرمایه گذاری ای که نیازمند اطمینان و اعتماد جامعه و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به حاکمیت در برقراری ثبات در قوانین و مقررات و استحکام قراردادها و تأمین حقوق و آزادی های مشروع قانونی است.

مصادیق ضرورت های فوق به روشنی ازجمله چنین اند: حل هرچه سریع تر پرونده هسته ای و گشودن گره های سیاست خارجی از دست وپای اقتصاد، تصویب اف ای تی اف، رفع انحصارات و نیمه انحصارات و حضور انواع نهادهای دولتی و شبه دولتی در اقتصاد، رفع سرکوب قیمت ها و سایر مداخلات دولت و نیز امکان فعالیت امن احزاب سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ها با دستور رییس جمهور پایین نمی آید

قیمت ها با دستور رییس جمهور پایین نمی آید