مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:102021-12-28پزشكي

افزایش بستری کرونایی دربخش مراقبت های ویژه هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار بستری های کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه در این مدت موارد بستری نیز 10 درصد و فوتی نیز یک درصد افزایش داشته که موارد بستری شده بیشتر مربوط به کسانی است که هنوز واکسن نزده اند.

وی خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته هشت درصد افزایش در موارد انجام تست کرونا داشتیم که این افزایش به دلیل افزایش بیماران سرپایی نبوده و مرتبط با افزایش بیماریابی از طریق دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

نوروزیان با اشاره به مشاهده موارد ابتلا به اومیکرون در هرمزگان، تصریح کرد: یکی از مهمترین نگرانی های ما در حال حاضر بی توجهی مردم به پروتکلهای بهداشتی است که در صورت تداوم این روند و با توجه به سرعت بالای انتشار و انتقال این سویه جدید، باید منتظر اوج گیری مجدد کرونا در استان باشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هشدار داد: با توجه به شیوع همزمان اومیکرون و دلتا ، این نگرانی از سوی سازمان بهداشت جهانی وجود دارد که وجود همزمان این دو ویروس در بدن باعث جهش ویروسی جدیدتری شود و از همین رو شرایط فعلی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری کرونایی دربخش مراقبت های ویژه هرمزگان

افزایش بستری کرونایی دربخش مراقبت های ویژه هرمزگان