مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 03:452021-12-28اقتصادي

بهره مندی 291 واحد صنعتی، تولیدی و تجاری لرستان از نعمت گاز طبیعی


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از بهره مندی 291 واحد صنعتی، تولیدی و تجاری استان از نعمت گاز طبیعی در 9 ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از بهره مندی 291 واحد صنعتی، تولیدی و تجاری استان از نعمت گاز طبیعی در 9 ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

کرم گودرزی، با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه توسعه گازرسانی به صنایع و شهرک های صنعتی لرستان، اظهار کرد: توسعه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت های شرکت گاز استان است که بر همین اساس تاکنون گازرسانی به بیش از 3000 واحد صنعتی، تولیدی و تجاری در سطح استان انجام شده و امیدواریم بستر لازم برای گازرسانی به 100 واحد صنعتی و تولیدی دیگر نیز تا پایان سال فراهم شود.

وی ادامه داد: از مجموع 19 شهرک صنعتی استان، در حال حاضر 14 شهرک با ظرفیت 120 هزار متر مکعب در ساعت از نعمت گاز برخوردار هستند و پنج شهرک صنعتی باقی مانده تا پایان خرداد ماه 1401 گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: فراهم سازی بسترهای لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی استان و تحویل حداکثری گاز به آن ها علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف سوخت مایع نقطه عطفی در شکوفایی اقتصادی و بستر مناسب برای افزایش تولید و سرمایه به وجود خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 291 واحد صنعتی، تولیدی و تجاری لرستان از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی 291 واحد صنعتی، تولیدی و تجاری لرستان از نعمت گاز طبیعی