مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 22:402021-12-27اقتصادي

چگونه یک فروشنده موفق باشیم؟


جلسه چهارم وبینار آموزش مبانی و اصول بازاریابی و فروش و انواع بازاریابی تحت عنوان کلاس نارنجی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم جلسه چهارم وبینار آموزش مبانی و اصول بازاریابی و فروش و انواع بازاریابی تحت عنوان " کلاس نارنجی" توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

محمد ولیابیدگلی، مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی پارک علم و فناوری قم، در این وبینار ضمن اشاره به مباحث جلسات گذشته بیان کرد: فروش و فروشندگی در بحث بازاریابی بسیار جذاب و پرکاربرد است زیرا همه ما در زندگی شخصی و شغلی از فروشندگی و فعالیت های مرتبط با آن بیشتر استفاده می کنیم.

وی افزود: در دوره انقلاب صنعتی انسان ها یا کارگر بودند یا کارفرما اما در حال حاضر که دوره فرا صنعتی است همه انسان ها به نوعی فروشنده هستند و نباید از فروشنده بودن ابایی داشته باشیم زیرا همه ما یک فکر یا کالایی برای فروش داریم.

ولیابیدگلی ادامه داد: فروش یعنی توانایی برقراری ارتباط، متقاعدسازی و تأثیرگذاری بر مردم؛ در این مرحله سؤالی که پیش می آید این است که چگونه فروشنده حرفه ای شویم و آیا فروشندگی یک مراحل اکتسابی است؟ مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی پارک علم و فناوری قم اضافه کرد: وقتی در مورد فروشندگی صحبت می شود همه فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک فروشنده موفق باشیم؟

چگونه یک فروشنده موفق باشیم؟