مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 20:402021-12-27سياسي

جلسه شورای شهر ساری زیر سایه بیماری شهردار / همه چیز درباره طرح سوال از شهردار ساری


هفدهمین جلسه شورای شهر ساری در حالی با قرار بود، با موضوع طرح سوال از جواد طالبی شهردار ساری برگزار شود که وی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است و اعضای شورای شهر ساری در این جلسه به بیان وظایف شهردار و تصمیم گیری درباره ادامه کار طالبی در سمت شهرداری ساری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، هفدهمین جلسه شورای شهر ساری در حالی با  قرار بود، با موضوع طرح سوال از جواد طالبی شهردار ساری برگزار شود که وی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است و اعضای شورای شهر ساری در این جلسه به بیان وظایف شهردار و تصمیم گیری درباره ادامه کار طالبی در سمت شهرداری ساری پرداختند.

در ابتدای این جلسه علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بازدیدهای اعضای شورای شهر، محله محور شده است، اظهار کرد: همانطور که می دانید سردار دل ها محله به محله پای صحبت ها و درددل مردم نشستند و مسؤولان شهری باید همین روال را پیش بگیرند و به نقاط مختلف شهر سر بزنند.

وی معضلات ترافیکی شهری،پی سازی و مناسب سازی پیاده روها، آراستگی شهر گیاهان و فضای سبز، بازنگری به ورودی و خروجی های شهر، احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی، هوشمند کردن پارکینگ های خصوصی، بحث شهرسازی، فرهنگ تفکیک زباله، طرح بلوار سازی، بلندمرتبه سازی ساختمان ها در ساری را از مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای شهر ساری زیر سایه بیماری شهردار / همه چیز درباره طرح سوال از شهردار ساری

جلسه شورای شهر ساری زیر سایه بیماری شهردار / همه چیز درباره طرح سوال از شهردار ساری