مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 19:002021-12-27اقتصادي

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است


نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه دولت امروز وارث اقتصاد ورشکسته ای است، گفت: محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل بهروزی فر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: دغدغه ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول می تواند بر روی روند کاری یک مجموعه تأثیر داشته باشد، افزود: شهرستان فومن در دوره ها و دولت های گذشته به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به مشکلاتی که از دولت گذشته باقی مانده که دولت فعلی باید هم به آن تعهدات عمل و هم مشکلات را برطرف کند، گفت: امروز دولت جدید وارث اقتصاد ورشکسته ای است.

وی با بیان اینکه اقتصادی که بیشترین وابستگی را به فروش و قیمت نفت داشته باشد وضعیتی بهتر از امروز نخواهد داشت، افزود: که بیشترین تکیه آن به نفت باشد اقتصادش اینگونه است.

بهروزی فر با اشاره به ثروت های فراوان ایران و با بیان اینکه متأسفانه این ثروت توسط عده ای به تاراج رفته است، ادامه داد: مردمی که در تمام 40 سال گذشته در صحنه های مهم و حساس حضور داشته اند امروز در تنگناهای اقتصادی هستند و این دور از شأن این ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است