مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 16:502021-12-27پزشكي

شناسایی اولین مورد اُمیکرون در اراک و اصفهان


توصیه بر تزریق دوز سوم بر اساس در دسترس بودن واکسن اهمیت زیادی دارد، برای مقابله با امیکرون مثل جهش های دیگر ویروس کرونا واکسیناسیون به ویژه دوز سوم اهمیت زیادی دارد.

- سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی اولین فرد مبتلا به اُمیکرون در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ بیمار فردی 46 ساله است که بعد از تشخیص واریانت اُمیکرون آن در اراک توسط انستیتو پاستور ایران به تایید نهایی رسید.

شناسایی نخستین فرد مبتلا به اُمیکرون در اصفهانسخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی نخستین فرد مبتلا به اُمیکرون در اصفهان خبر داد.

پژمان عقدک، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورود اُمیکرون به استان اظهار داشت: نخستین مبتلا به اُمیکرون مردی حدود 30 ساله در شهرستان فلاورجان است، این فرد با علامت های خستگی و کوفتگی مراجعه کرده و تست کرونای او مثبت می شود، به دنبال آن تست اُمیکرون برای او انجام می شود، که بعد از ارسال به تهران آن هم مثبت اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه این فرد مبتلا به اُمیکرون اما نیاز به بستری نداشته و حال عمومی او خوب است، افزود: تست کرونای همسر این فرد نیز مثبت است که احتمالاً به امیکرون مبتلا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اولین مورد اُمیکرون در اراک و اصفهان

شناسایی اولین مورد اُمیکرون در اراک و اصفهان