مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 16:102021-12-27بين الملل

نشست اردن، مصر و فلسطین برای تقویت روابط و بررسی روند صلح


وزیران خارجه مصر، فلسطین و اردن راه های تقویت روابط و تحولات مربوط به روند صلح و تلاش ها برای حمایت از وحدت فلسطینی ها را بررسی کردند.

- وزیران خارجه مصر، فلسطین و اردن راه های تقویت روابط و تحولات مربوط به روند صلح و تلاش ها برای حمایت از وحدت فلسطینی ها را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، در بیانیه پایانی نشست وزیران خارجه فلسطین، مصر و اردن به میزبانی قاهره بر لزوم تثبت آرامش فراگیر، بازسازی غزه و ایجاد افق سیاسی برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر براساس راه حل دو کشوری تاکید شد.

در این نشست که با حضور ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن، سامح شکری، وزیر خارجه مصر و ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در کنار حسین الشیخ وزیر امور مدنی، رییس سازمان اطلاعات فلسطین و رییس سازمان اطلاعات مصر برای هماهنگی مواضع و دیدگاه ها در زمینه نحوه پیگیری نتایج اجلاس سران سه طرف که در سپتامبر در قاهره برگزار شد، آخرین رویدادهای فلسطین در مرحله اخیر بررسی شد.

طبق بیانیه پایانی، در این نشست راه های تقویت روابط و تحولات مربوط به روند صلح و تلاش ها برای حمایت از وحدت فلسطینی ها و نیز ارزیابی اوضاع میدانی در فلسطین در سایه ادامه اقدامات غیرقانونی نابودکننده روند صلح عادلانه از جمله قدس شرقی که رژیم صهیونیستی مسؤول آنهاست، بررسی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اردن، مصر و فلسطین برای تقویت روابط و بررسی روند صلح

نشست اردن، مصر و فلسطین برای تقویت روابط و بررسی روند صلح