مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:552021-12-27اقتصادي

تأکید معاون استاندار سمنان بر برخورد با اختلال گران چرخه تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: امروز هدف قرار دادن عوامل تولید داخلی و اختلال در چرخه تولید توسط یک سری افراد سودجو با استفاده از خلأهای قانونی باید موردتوجه و نظارت جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل از سوی تعزیرات حکومتی استان صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه میانگین تورم استان سمنان به صورت نسبی از کشور پایین تر است، اضافه کرد: همچنان باید تلاشی مضاعف از سوی ارکان تنظیم بازار استان در راستای تثبیت و بهبود بازار وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: مؤلفه های تولید ازجمله مواد اولیه، پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نظارت بر اصناف، از مهم ترین مباحث در زمینه بهبود و ثبات بازار و از حوزه های کاری مهم تعزیرات حکومتی است.

شریفی نژاد ادامه داد: امروز هدف قرار دادن عوامل تولید داخلی و اختلال در چرخه تولید توسط یک سری افراد منفعت طلب و سودجو با استفاده از خلأهای قانونی باید موردتوجه و نظارت جدی قرار گیرد و پیشگیری های لازم انجام شود.

وی ضمن بیان اینکه در رشد اقتصادی، زمان، کشف تخلفات و برخورد مؤثر تأثیر بسیار زیادی دارد که باید به این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون استاندار سمنان بر برخورد با اختلال گران چرخه تولید

تأکید معاون استاندار سمنان بر برخورد با اختلال گران چرخه تولید