مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:052021-12-27سياسي

بهبود آبرسانی به 8000 روستای محروم کشور


تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب کشور و ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات در راستای بهبود آبرسانی به 8000 روستای مناطق محروم کشور، در قالب پویش آبرسانی باران مهر به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب کشور و ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات در راستای بهبود آبرسانی به 8000 روستای مناطق محروم کشور، در قالب پویش آبرسانی "باران مهر" به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در مراسم امضای تفاهم نامه طرح آبرسانی شهید سلیمانی ستاد بازسازی توسعه عتبات عالیات با آبفای کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 25 درصد روستاهای کشور از آب شرب بهداشتی محروم هستند حتی در برخی نقاط شبکه احداث شده اما همچنان از آب سالم محروم هستند.

بنابراین سعی می کنیم در کوتاه مدت روستاها به آب شرب دسترسی پیدا کرده و میزان برخورداری را از 75 درصد به بیش از 90 درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه ما در نظر داریم که 10 هزار روستایی را که فاقد شبکه آب سالم و پایدار هستند در چارچوب اقدام ملی و مردمی آبرسانی کنیم، گفت: بر این اساس مرکزی به نام جهاد آبرسانی زیر نظر شورای جهاد آبرسانی به وجودآوردیم.

با راهبری این شورا در این اولین گام بین 31 آبفای کشور و قرارگاه امام حسن قراردادی برای اجرای پروژه آبرسانی به 7100 روستا منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود آبرسانی به 8000 روستای محروم کشور

بهبود آبرسانی به 8000 روستای محروم کشور