مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 14:352021-12-27سياسي

مرکز «رسا» آماده شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های هسته ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مرکز فناوری و نوآوری رسا به عنوان یکی از مراکز تازه تاسیس در سازمان انرژی اتمی ایران و اولین مرکز نوآوری تخصصی در زیست بوم نوآوری صنعت هسته ای با هدف .

- مرکز رسا آماده شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های هسته ای است رییس سازمان انرژی اتمی از آغاز به کار مرکز فناوری و نوآوری رسا به عنوان اولین مرکز نوآوری تخصصی در زیست بوم نوآوری صنعت هسته ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مرکز فناوری و نوآوری رسا به عنوان یکی از مراکز تازه تاسیس در سازمان انرژی اتمی ایران و اولین مرکز نوآوری تخصصی در زیست بوم نوآوری صنعت هسته ای با هدف تسهیل تجاری سازی دستاورد های دانشمندان در حوزه هسته ای آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این مرکز با برنامه ریزی انجام شده و همچنین اهداف ترسیم شده درصدد شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های دانشجویان و متخصصان علوم و فناوری هسته ای است.

در این مسیر توجه به کاربرد پرتو ها در صنایع غذایی و کشاورزی، تولید رادیودارو، پرتودرمانی و توسعه نیروگاه ها در اولویت پژوهشی و تبدیل ایده به محصول این مرکز قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «رسا» آماده شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های هسته ای است

مرکز «رسا» آماده شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های هسته ای است