مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 14:302021-12-27سياسي

8 سال دفاع مقدس مستندی از همدلی ادیان بود


معاون رییس جمهور با اشاره به جایگاه شهدا در دفاع از انقلاب و مظلومیت ایران اسلامی گفت: 8 سال دفاع مقدس مستندی از همدلی و همراهی ادیان و اقوام مختلف برای دفاع از تمامیت ارزی کشور و مظلومیت ملت ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در آیین ادای احترام به ادیان توحیدی در آرامستان ارامنه تهران با اشاره به جایگاه والای شهدا و سنتی که در بین همه ادیان و اقوام در آغاز سال جدید مرسوم است اظهار کرد: سرکشی به متوفیان و شهدا سنتی پسندیده و نیک است که در بین همه اقوام و ادیان در آغاز سال جدید مرسوم بوده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی گفت: جان فشانی و مرزبانی شهدای ارامنه از ملت ایران در روزهایی که دشمنان حمله کرده و صدمات و تجاوزاتی به تمامیت ارضی کشور وارد کردند بسیار ستودنی و در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در آن روزهای سخت همه ادیان، اقوام، سنت ها و مذاهب دست به دست هم دادن تا از این خاک مقدس و مظلوم دفاع کنند.

وی بیان کرد: 8 سال دفاع مقدس مستندی از همدلی و همراهی ادیان اقوام و مذاهب مختلف برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و مظلومیت ملت ایران در مقابل زیادی خواهی دشمنان و ابرقدرت های وقت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سال دفاع مقدس مستندی از همدلی ادیان بود

8 سال دفاع مقدس مستندی از همدلی ادیان بود