مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:552021-12-27اقتصادي

تثبیت 8.4 میلیون هکتار از اراضی ملی در فارس


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تثبیت بالغ بر 8 میلیون و 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان و مستند سازی 7 میلیون و 837 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی فارس را حرکتی جهادی عنوان کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تثبیت بالغ بر 8 میلیون و 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان و مستند سازی 7 میلیون و 837 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی فارس را حرکتی جهادی عنوان کرد.

سید مهدی هاشمی دوشنبه 6 دی در حاشیه بازدید از ادارات تابعه ثبتی فارس، بیان کرد: تثبیت اراضی ملی استان و مستند سازی آنها با کار مضاعف و تلاش بی وقفه کارشناسان خدوم ادارات تابعه ثبتی فارس میسور شده است.

او با قدردانی از پرسنل ادارات تابعه ثبتی این اداره کل و حضور آنان در ساعات غیر اداری با هدف تسریع فرایند مستند سازی اراضی ملی فارس، کاداستر و مستند سازی تمام اراضی ملی این استان تا پایان امسال را از اولویت های اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس برشمرد و از آن به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات در راستای جلوگیری از زمین خواری نام برد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در این بازدیدها که به منظور بررسی روند تثبیت مالکیت اراضی ملی استان و با هدف سرعت بخشی به این فرایند انجام شد، توجه ویژه به مقوله کاداستر و الزام در اجرای قانون جامع حد نگار را لازمه نیل به اهداف مندرج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 8.4 میلیون هکتار از اراضی ملی در فارس

تثبیت 8.4 میلیون هکتار از اراضی ملی در فارس