مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:402021-12-27اقتصادي

تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نظارت لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالاهای اساسی برای شب عید در سطح استان صورت گرفته و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان موجود است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نظارت لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالاهای اساسی برای شب عید در سطح استان صورت گرفته و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار کشور با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه های پایانی سال اظهار داشت: 23 جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سطح استان در زمینه تامین و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، تثبیت بازارو قیمت ها برگزار شده و در این جلسات تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ، تخم مرغ، میوه شب عید، لبنیات و سایر اقلام اساسی به صورت کارشناسی صورت گرفته و بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

وی با تاکید بر استمرار و تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولیدی و صنفی افزود: از اقدامات اساسی صورت گرفته تشکیل تیم های بازرسی و نظارت بر مناطق 22گانه شهر تهران می باشد که به اقتضای حجم کار در این مناطق اقدام به تشکیل گروهای گشت و نظارت مرکب از دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد

تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد