مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:152021-12-27سياسي

تبیین سلاح مقابله با فتنه است/ مراسم 9 دی باشکوه برگزار شود


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه در فتنه فضا غبارآلود و تیره می شود، گفت: تبیین و توضیح دادن سلاح مقابله با فتنه است و در سال 88 تا وقتی مردم آگاه نشدند فتنه به اتمام نرسید.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر دو شنبه در جلسه هماهنگی دهه بصیرت که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد اظهار کرد: هیچ یک از مراسم پیش رو نباید فراموش شود و تمامی آن ها باید به صورت ویژه برگزار شود.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله مصباح، گفت: این عالم در حوزه بصیرت افزایی بر گردن همه حق دارد زیرا خدمات علمی ایشان پیش و پس از انقلاب کم نظیر بود.

وی افزود: مراسم سالگرد ارتحال این عالم باید با شکوه برگزار شود زیرا در حاشیه این مراسم می توان مسائل زیادی را مطرح و روشنگری کرد.

حجت الاسلام نوری در ادامه به تشریح شرایط فتنه پرداخت و گفت: در فتنه فضا تیره و تار می شود و برخی به تردید می افتند که در این زمان تبلیغ و تبیین در اولویت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی باید بیش از پیش برای مردم تبلیغ شود، بیان کرد: ادارات و نهادها علاوه بر شرکت در مراسم محوری 9 دی، برای مجموعه تحت امر خود نیز برنامه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سلاح مقابله با فتنه است/ مراسم 9 دی باشکوه برگزار شود

تبیین سلاح مقابله با فتنه است/ مراسم 9 دی باشکوه برگزار شود