مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:152021-12-27پزشكي

اومیکرون به اصفهان رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی اولین مبتلا به کرونای اومیکرون در استان اصفهان خبر داد و گفت: تست ابتلا به کرونای اومیکرون مردی حدود 30 ساله ای در شهرستان فلاورجان به صورت قطعی تایید شده و احتمالاً همسر این فرد نیز به اومیکرون مبتلا باشد.

- پژمان عقدک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از شناسایی و تایید اولین مورد مثبت ابتلا به اومیکرون در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ابتلای این فرد به سویه اومیکرون قطعی است و تهران این موضوع را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه اولین مبتلا به اومیکرون مردی حدود 30 ساله در شهرستان فلاورجان است، گفت: این فرد به صورت سرپایی و با علائمی مثل بدون درد، خستگی و کوفتگی مراجعه کرده و تست کرونا داده است، اما نیاز به بستری نداشته و حال عمومی او خوب است.

تست کرونای همسر این فرد نیز مثبت است که احتمالاً به اومیکرون مبتلا باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تشخیص ابتلا به سویه اومیکرون فرایندی دارد، افزود: از بین تست های کرونایی که می گیریم و بر اساس یکسری ویژگی ها تست اومیکرون نیز گرفته می شود که نتیجه این تست در تهران تایید می شود.

وی از احتمال شناسایی موارد دیگر ابتلا به اومیکرون خبر داد و گفت: نباید منتظر جواب مثبت تست کرونای اومیکرون بود، چون ویروسی که چنین قدرت سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اومیکرون به اصفهان رسید

اومیکرون به اصفهان رسید