مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:052021-12-27اقتصادي

رهاسازی فاضلاب منازل به خیابان ها/آستارا با سرپرست ها اداره می شود


آستارا با سرپرست ها اداره می شود، پیشرفت فیزیکی 60 درصدی سد لاستیکی ملاهادی، کمبود آب در آستارا شبیه یک طنز است، پدافند غیرعامل در تصفیه خانه آب شرب بهارستان رعایت نشده و مدیریت فاضلاب آستارا به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ازجمله مباحث موردطرح .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، معاون قضایی اداره کل دادگستری استان گیلان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: از دانش، تخصص و راه کارهای مدیران حاضر در این جلسه برای حل مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا استفاده می کنیم.

  احمد آقایی با بیان اینکه شهرستان آستارا به لحاظ فرهنگی و گردشگرپذیر بودن در سطح کشور و استان شناخته شده است، تصریح کرد: متأسفانه این شهرستان فرهنگی و گردشگرپذیر مدت ها است که با سرپرستی اداره می شود و بسیاری از مدیران ادارات سرپرست هستند.

معاون قضایی اداره کل دادگستری استان گیلان خواستار تشکیل کمیته صیانت از آب و فاضلاب شهرستان آستارا شد و بیان کرد: درصورت بی توجهی به مباحث آبی این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر ممکن است شاهد بروز هزاران نوع بیماری ویروسی و میکروبی در بین مردم باشیم.

  پیشرفت فیزیکی 60 درصدی سد لاستیکی ملاهادی  عضو هیأت مدیره شرکت آب و منطقه ای استان گیلان نیز در جلسه بررسی مشکلات آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی فاضلاب منازل به خیابان ها/آستارا با سرپرست ها اداره می شود

رهاسازی فاضلاب منازل به خیابان ها/آستارا با سرپرست ها اداره می شود