مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:052021-12-27اقتصادي

عزم ایران خودرو برای رسیدن به افق های بالاتر با طراحی و تولید نمونه خودروی برقی


معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صنایع دفاعی و خودروسازی می توانند در قالب برنامه مشترک برای ارتقای صنعت و کاهش وابستگی تلاش کنند.

- اخبار شرکتها؛  است و صنایع دفاعی و خودروسازی می توانند در قالب برنامه مشترک برای ارتقای صنعت خودرو و کاهش وابستگی در این زمینه تلاش کنند.

مقیمی: کاهش ارزبری 304 میلیون یورویی از سال 98 تاکنون مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز، با بیان این که همکاری مطلوبی میان ایران خودرو  وزارت دفاع شکل گرفته، گفت: تعاملات گسترده و عمیقی برای تولید قطعات با فناوری بالا وجود دارد.

فرشاد مقیمی، ادامه داد: ایران خودرو در قالب میزهای خودکفایی وزارت صمت، قراردادهای متعددی با شرکت های دانش بینان و قطعه ساز منعقد کرده که در این بین سهم وزارت دفاع، 17 قرارداد داخلی سازی قطعات است که در حال اجرا و تولید است.

وی، افزود: نهضت ساخت داخل، در همکاری و تعامل مطلوب با صنایع دفاعی، شرکت های دانش بنیان، سازمان هوا فضا و شرکت های قطعه ساز با هدف کاهش ارزبری تولید درحال انجام است.

  مقیمی به کاهش ارزبری ناشی از ساخت داخل از سال 98 تاکنون اشاره کرد و گفت: با ایجاد زیر ساخت های لازم و بهره گیری بهتر از شرکت ها ی داخلی  موفق به کاهش ارزبری 304 میلیون یورو از سال 98 تاکنون شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم ایران خودرو برای رسیدن به افق های بالاتر با طراحی و تولید نمونه خودروی برقی

عزم ایران خودرو برای رسیدن به افق های بالاتر با طراحی و تولید نمونه خودروی برقی