مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:052021-12-27سياسي

ضرغامی مدیر اصفهان را تعیین کرد


علیرضا ایزدی که مشاور ضرغامی و پیش از آن، مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل مونسان در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است، به اصفهان فرستاده شد تا مدیرکل میراث فرهنگی، - گردشگری و صنایع دستی این استان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ در حکمی علیرضا ایزدی را با حفظ سمت مشاور وزیر به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان منصوب کرد.

ضرغامی در این حکم تاکید کرده است: انتخاب ایزدی که در سطح معاونت وزارتخانه و با عملکرد موفق مشغول خدمت بوده، نشانه توجه جدی به استان اصفهان است.

در این حکم خطاب به ایزدی هم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مجلس، حقوقی و استان ها و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت مشاور وزیر به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، منصوب می شوید.

انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان، در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و ماموریت های ذیل اهتمام جدی داشته باشید.

در این حکم ضرغامی برای ایزدی هشت ماموریت تعیین و تاکید کرده است: 1- حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی، تاریخی و احیا و حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی مدیر اصفهان را تعیین کرد

ضرغامی مدیر اصفهان را تعیین کرد