مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:352021-12-27سياسي

9 دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب بود


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اهمیتِ بزرگداشت حماسه 9 دی بعنوان یوم الله که در تاریخ انقلاب ماندگار شد، افزود: حماسه 9 دی پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی گرامیداشت ایام فاطمیه، سالروز حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت 9 دی و تجلیل از مقام شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: ولایت مداری و مبارزه با فتنه شباهت های این سه مناسبت است.

 حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حضرت زهرا با فتنه سقیفه و خلافت مبارزه کرد و حماسه 9 دی در مقابله با فتنه گران بوجود آمد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با فتنه بزرگ و جهانی داعش و گروه های تکفیری مبارزه می کرد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین آغازگر مبارزه با فتنه و اولین شهید راه ولایت است.

حسینی نسب با اشاره به زمینه های ظهور فتنه بر اساس نهج البلاغه، گفت: هواپرستی و بدعت در دین و عدم تشخیص حق و باطل از عوامل ایجاد فتنه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب بود

9 دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب بود