مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:352021-12-27سياسي

از تنازع و تکفیر باید پرهیز کرد زیرا خارج از اصول عقلانی است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر بهره گیری از عقلانیت برای رسیدن به وحدت، گفت: نباید اختلافات جزیی خود را به امور کلی مرتبط کنیم زیرا در اصول کلی اتفاق نظر وجود دارد.

- به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با هیأت همراه در دیدار با سید محمد علی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور پاکستان با تاکید بر اینکه برای شکل گیری عدالت باید هزینه داد، گفت که با ایستادگی در برابر ظلم می توان این مهم را محقق کرد.

شهریاری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار شکل گیری وحدت در دنیای اسلام بودند، تصریح کرد: در این مسیر به عنوان سرباز برای تحقق وحدت اسلامی باید تلاش کنیم و در این رابطه تعقل دارای اهمیت زیادی است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در آموزه های دینی همواره کفار را از عدم تعقل نهی و مؤمنان را دستور به تفکر و تعقل داده شده است و حضرت آقا در حکم نمایندگی شأن فرمودند که عقلانیت دستمایه شما برای تحقق وحدت مسلمین است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر بهره گیری از عقلانیت برای رسیدن به وحدت، گفت: نباید اختلافات جزیی خود را به امور کلی مرتبط کنیم زیرا در اصول کلی اتفاق نظر وجود دارد و اصول کلی ادیان راه هدایت بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تنازع و تکفیر باید پرهیز کرد زیرا خارج از اصول عقلانی است

از تنازع و تکفیر باید پرهیز کرد زیرا خارج از اصول عقلانی است