مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:202021-12-27دانش

نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد و با حضور طنزپردازان مطرح و برجسته استان قم به همت موسسه آموزش عالی طلوع مهر و بنیاد قم پژوهی با هدف دوبرابر شدن ظرفیت طنز استان قم درکنار برنامه هایی .

- نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد و با حضور طنزپردازان مطرح و برجسته استان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد و با حضور طنزپردازان مطرح و برجسته استان قم به همت موسسه آموزش عالی طلوع مهر و بنیاد قم پژوهی با هدف دوبرابر شدن ظرفیت طنز استان قم درکنار برنامه هایی همچون قمپز شب گذشته در این شهر برگزار شد.

گفتنی است در این محفل استاد ناصر فیض شاعر و طنزپرداز قمی به عنوان مهمان و محمدجواد یثربی به عنوان مجری برنامه حاضر بودند؛ همچنین اساتیدی از جمله استاد عباس فرساد که نخستین شاعر با زبان و گویش قمی هستند نیز گردهم آمدند.

بحث اصلی در این محفل دانشجویی طنز شعر و نثر بلبلی بود که جزو قدیمی ترین خوراکی های قمی محسوب می شود که متاسفانه امروز در آستانه فراموشی قرار گرفته و دقایقی نیز به توضیح پیشینه و تاریخچه این خوراکی قدیمی پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار شد

نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار شد