مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:002021-12-27اقتصادي

99/4 درصد نسخ در همدان الکترونیکی نوشته می شود


مدیرکل بیمه سلامت همدان با بیان اینکه هم اکنون  99/4درصد نسخ در استان، الکترونیکی نوشته می شود، گفت: مدیریت و ساماندهی هزینه های سلامت با نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی میسر خواهد شد.

-   دکتر سعید فرجی با بیان اینکه از طریق نسخه نویسی الکترونیکی سازمان های بیمه گر امکان پرداخت به روزتر مطالبات را خواهند داشت خاطرنشان کرد: بعد از استقرار کامل نسخ الکترونیک شاهد فواید بسیار آن خواهیم بود که فقط یک مورد از این فواید پرونده الکترونیک سلامت شهروندان است.

وی افزود : پرونده الکترونیک سلامت از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی جلوگیری خواهد کرد.

با استقرار سیستم ارجاع و تکمیل ارائه خدمات الکترونیک ، بیمه شده با کمترین هزینه به بالاترین سطح از خدمات سلامت دسترسی خواهد داشت و از دیگر فواید نسخه نویسی الکترونیکی مدیریت و ساماندهی هزینه های سلامت در سطح کشور و کاهش استفاده از کاغذ و مدیریت سبز خواهد بود.

فرجی اظهار کرد: در همین رابطه آموزشهای لازم به کلیه پزشکان استان به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه شده است و هم اکنون 99/4 درصد نسخ در استان ، الکترونیکی نوشته می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه از ابتدای مهر ماه سال 99 پرداخت مطالبات پزشکان منوط بر این بود که صرفا نسخ به صورت الکترونیکی نوشته شود ، یاد آور شد : این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99/4 درصد نسخ در همدان الکترونیکی نوشته می شود

99/4 درصد نسخ در همدان الکترونیکی نوشته می شود