مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:552021-12-27ورزشي

ایجاد کارگروه مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال


فدراسیون فوتبال و سازمان حفاظت محیط زیست برای پرداختن به مسوولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست تفاهم کردند و قرار شد کارگروهی ویژه در خصوص همکاری های این دو نهاد تشکیل و مصوبات و تصمیمات کارگروه به دقت اجرایی شود.

- فدراسیون فوتبال و سازمان حفاظت محیط زیست برای پرداختن به مسوولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست تفاهم کردند و قرار شد کارگروهی ویژه در خصوص همکاری های این دو نهاد تشکیل و مصوبات و تصمیمات کارگروه به دقت اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نورالله مرادی - معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست- با اشاره به ظرفیت موجود در حوزه فوتبال و نیازهای سازمان حفاظت محیط زیست، بر نابودی تمدن ها در پی حفظ نکردن محیط زیست تاکید و اظهارکرد: با اهمیت مقوله فوتبال کاملا آشنا هستیم و می خواهیم پیوندی بین دو مقوله فوتبال و محیط زیست ایجاد کنیم تا از یک سو سازمان حفاظت محیط زیست از بستر ارزشمند فوتبال بهره ببرد و از سوی دیگر فدراسیون، بیش از پیش به مسوولیت اجتماعی خود بپردازد و نشان دهد علاوه بر لذت و تفریح، به کارهای عام المنفعه نیز توجه دارد.

وی با بیان اینکه یک مسابقه فوتبال در جام جهانی برابر است با اینکه اسم یک کشور و 180 دقیقه در شبکه های ملی، بین المللی، محلی و در کل فضای مجازی مطرح شود، گفت: فوتبال بستر فوق العاده ای است همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگروه مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال

ایجاد کارگروه مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال