مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:352021-12-27اقتصادي

فرسودگی ماشین آلات اصلی ترین مانع پیشرفت صنعت نساجی


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس فرسودگی ماشین آلات را یکی از اصلی ترین موانع پیش روی صنعت نساجی دانست و گفت:بیشتر ماشین­ آلات این صنعت، صرف­ نظر از نوع تکنولوژی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، الهوردی دهقانی درباره موانع پیش روی صنعت نساجی، اظهار داشت: مواد اولیه موردنیاز تولید پوشاک در کشور به میزان کافی وجود دارد زیرا بیشتر البسه تولیدی از مواد پتروشیمی و فرآورده های نهایی آن به دست می آید و این مواد اولیه نیز در داخل کشور تولید می شود.

   نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی فرسودگی ماشین آلات را یکی از اصلی ترین موانع پیش روی صنعت نساجی دانست و افزود: بیشتر ماشین­ آلات این صنعت، صرف­ نظر از نوع تکنولوژی، کهنه هستند بنابراین برای رفع این مشکل و نوسازی ماشین آلات باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ضرورت واردات ماشین­ آلات موردنیاز صنعت نساجی، باید این ماشین آلات از تکنولوژی های به روز برخوردار باشند، اضافه کرد:  فرسودگی ماشین ­آلات از کیفیت پوشاک تولیدی می­ کاهد و این ضمن افزایش هزینه­ های تولید، توان رقابتی تولیدات را نیز کاهش می­ دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضعف کشور در طراحی لباس و پوشاک، اضافه کرد: اتحادیه ها و مدیران این حوزه باید برای عرضه محصولات متنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی ماشین آلات اصلی ترین مانع پیشرفت صنعت نساجی

فرسودگی ماشین آلات اصلی ترین مانع پیشرفت صنعت نساجی