مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:152021-12-27سياسي

دشمن به دنبال ناامیدی مردم است/ دولت نیازمند فرصت


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که دشمنان قصد دارند با ناامیدی، مردم را از صحنه های مختلف انقلاب دور کنند، گفت: ولایتمداری و بصیرت مردم ایران مثال زدنی است.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران همزمان با ظهر دوشنبه و به میزبانی دفتر خود در سمنان درباره نصرت الهی و مقابله با فتنه دشمنان، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند هر کس ما را یاری کند به او یاری خواهیم رساند و این قول حتمی خداوند و نصرت الهی است که شرط آن خواستن جامعه مسلمانان، محسوب می شود همانطور که در فتنه 88 نصرت الهی به کمک مردم ایران اسلامی آمد.

وی افزود: فتنه 88 قرار بود به عنوان انقلاب رنگی یا مخملی که در سال های قبل در برخی کشورهای دنیا مانند گرجستان، قرقیزستان و اوکراین اجرا و موفق شده بود در ایران نیز به بهانه انتخابات علی رغم حضور 40 میلیون نفر پای صندوق ها انجام شود و دشمنان همچنین از قبل مقدمات را چیده بودند.

فتنه از قتل بدتر است امام جمعه سمنان با بیان اینکه برخی هنوز هم اعتقاد دارند که عامه مردم اشتباه می کنند و آنها هنوز هم درست می گویند مانند کسی که خود را به خواب زده باشد، گفت: خداوند در قرآن می فرماید که فتنه از قتل هم بدتر است چراکه فضا را آلوده و غبار آلود می کند تا مردم راه را گم و نتوانند حق را از باطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ناامیدی مردم است/ دولت نیازمند فرصت

دشمن به دنبال ناامیدی مردم است/ دولت نیازمند فرصت