مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:002021-12-27اقتصادي

تحول در روستاهای استان بوشهر/اجرای برنامه جامع مشترک با دهیاری ها


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از اجرای برنامه جامع مشترک بنیاد مسکن و دهیاری ها برای تحول در روستاها خبر داد.

- ، علیرضا مقدم ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار بوشهر اظهار داشت: سالانه دو هزار و 500 واحد مسکن روستایی در استان بوشهر از سوی بنیاد مسکن ساخته خواهد شد و به مردم تحویل می دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: از فرمانداران استان قدردانی می کنم که به صورت منظم شورای تأمین مسکن شهرستان را با حضور مدیران بانک ها برگزار می کنند و این باعث خواهد شد تا در طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی و پرداخت تسهیلات بانکی و بلاعوض به ایتام و خانواده های دارای دو عضو معلول، خواستار همکاری بخشداران برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی و استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن در این خصوص شد.

مقدم بیان کرد: در برنامه جامع مشترک با دهیاران برای تحول در سطح روستاها اقدام خواهیم کرد و پروژه های مهمی را اجرا می کنیم، که در این راستا اعتباراتی از محل اعتبارات تملک دارایی اختصاص خواهیم داد و دهیاران نیز از منابع و اعتباراتی که در اختیار دارند در این زمینه همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در روستاهای استان بوشهر/اجرای برنامه جامع مشترک با دهیاری ها

تحول در روستاهای استان بوشهر/اجرای برنامه جامع مشترک با دهیاری ها