مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:452021-12-27بين الملل

ترامپ در پرونده شورش کنگره ممکن است با 20 سال حبس مواجه شود


کمیته تحقیقات شورش علیه کنگره آمریکا در نظر دارد اتهام مانع تراشی در اجرای عدالت به دست دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار دهد که می تواند تا 20 سال حبس برای این رهبر پیشین کاخ سفید در پی داشته باشد.

- کمیته تحقیقات شورش علیه کنگره آمریکا در نظر دارد اتهام مانع تراشی در اجرای عدالت به دست دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار دهد که می تواند تا 20 سال حبس برای این رهبر پیشین کاخ سفید در پی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، کمیته تحقیقات شورش شش ژانویه در آمریکا قصد دارد قصور و تخلف کیفری بالقوه دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا را زیر ذره بین قرار دهد و با این کار فشار بر دولت بایدن افزایش می یابد.

چنانچه این کمیته به شواهد محکمی دست یابد، ترامپ را برای تحقیقات به وزارت دادگستری آمریکا ارجاع می دهد.

در آن صورت مریک گارلند، دادستان کل آمریکا تحت فشار قرار می گیرد تا رویکرد جدی تری علیه این رییس جمهوری پیشین آمریکا داشته باشد.

لیز چنی جمهوریخواه که معاونت این کمیته را بر عهده دارد، اوایل همین ماه اشاره کرده بود بررسی اینکه آیا ترامپ مرتکب جرمی شده است یا خیر، در دستورکار است.

او با استناد به قانون مرتبط برای جرم مانع تراشی، گفته بود سوال اصلی پیش روی این کمیته این است که آیا دونالد ترامپ با اقدام یا عدم اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در پرونده شورش کنگره ممکن است با 20 سال حبس مواجه شود

ترامپ در پرونده شورش کنگره ممکن است با 20 سال حبس مواجه شود