مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:302021-12-27اقتصادي

صید 600 میلیاردی ماهیان استخوانی از دریای خزر


مدیرکل شیلات گیلان، از رشد 37 درصدی صید انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر خبر داد و گفت: ارزش اقتصادی ماهیان استخوانی صید شده از دریای خزر 600 میلیارد ریال است.

- عظیم مدبری در گفت وگو با ایسنا، آخرین روند صید ماهیان استخوانی از دریای خزر را در سواحل استان گیلان را تشریح کرد و گفت: از ابتدای فصل صید ماهیان استخوانی تاپایان آذرماه 600 تن ماهی توسط صیادان پرتلاش گیلانی صید شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار صید توسط 4000 نفر از صیادان استان در قالب 47 شرکت تعاونی پره صید شده است، عنوان کرد: میزان صید انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر امسال نسبت مدت مشابه سال گذشته چیزی حدود 37 درصد رشد داشته است.

مدیرکل شیلات گیلان، با اشاره به بیشترین میزان ماهیان استخوانی صید شده توسط شرکت های پره صیادی استان، تصریح کرد: از میزان 600 تن ماهی استخوانی صید شده حدود 52 درصد آن کفال، 45 درصد آن ماهی سفید و سه درصد ان هم سایر گونه ها بوده است.

مدبری، ارزش اقتصادی ماهیان استخوانی صید شده از دریای خزر را 600 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: امیدواریم با توجه به شرایط مساعد و مناسب اقلیمی و تلاش صیادان و شرکت های پره صیادی بتوانیم به برنامه های از پیش تعیین شده در بحث صید ماهیان استخوانی دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 600 میلیاردی ماهیان استخوانی از دریای خزر

صید 600 میلیاردی ماهیان استخوانی از دریای خزر