مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:152021-12-27اقتصادي

نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت جامعه مخترعین کشور


ترویج علم اختراعات به عنوان موضوعی فرارشته ای با هدف افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس برای نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با موضوعات روز دنیا مطرح می گردد.

- مسعود شفقی برترین مخترع جهان در سال 2013 در کلاس مهندسی عمران و دارنده بیش از 21 مدال طلا جهانی در فستیوال های بین المللی اختراعات، نویسنده کتاب خلاقیت، نوآوری و اختراع در زمینه مهندسی پزشکی و 4 کتاب دیگر، در این کتاب درباره مفاهیم خلاقیت، نوآوری و اختراع در رشته تخصصی مهندسی پزشکی به عنوان رشته ای که دو رشته ریاضی و تجربی را بهم متصل کرده است، پرداخته است.

ایشان که خود مدیراجرایی و برنامه ریزی استراتژیک فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) ار سال 2014 تا کنون می باشند، هر سال با تعداد زیادی از ایده ها در دنیای اختراعات مواجه می شوند و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند و تا کنون کتاب هایی با عناوین: توسعه مهارت های فردی و فنی در حوزه نوآوری، چالشها و فرصت های مدیریت نوآوری در دنیای امروز تالیف کرده اند که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نمایه شده است.

شاید اصلی ترین هدف مهندس شفقی از تألیف این کتاب و فعالیت در دنیای اختراعات، ترویج دانش و گسترش مفاهیم علمی در سطح جامعه و دنیا و آسان سازی علم نوآوری و اختراع و ایجاد ارتباط میان دو رشته پزشکی و مهندسی برای درک همگان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت جامعه مخترعین کشور

نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت جامعه مخترعین کشور