مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:352021-12-27پزشكي

حیوانات گوشت خوار بیشتر از گیاه خواران در معرض ابتلا به سرطان هستند


یک مطالعه جدید نشان می دهد که حیوانات گوشت خوار مانند پلنگ، روباه و گرگ نسبت به حیوانات گیاه خوار مانند گوسفند و بز کوهی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان هستند.

- یک مطالعه جدید نشان می دهد که حیوانات گوشت خوار مانند پلنگ، روباه و گرگ نسبت به حیوانات گیاه خوار مانند گوسفند و بز کوهی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، یک مطالعه جدید نشان داده است که حیوانات گوشت خوار مانند روباه، پلنگ و گرگ نسبت به همتایان گیاه خوار خود مانند بز کوهی و گوسفند بیشتر مستعد ابتلا به سرطان هستند.

محققان دانشگاه ساوثرن دانمارک بروز سرطان را در بیش از 110 هزار پستاندار از نزدیک به 200 گونه مختلف که در باغ وحش نگهداری می شوند، بررسی کردند.

به گفته این تیم تحقیقاتی، یافته ها نشان می دهد که سرطان فقط یک بیماری انسانی نیست و این یافته ها می تواند به دانشمندانی که روی توسعه درمان های ضد سرطان برای انسان کار می کنند، کمک کند.

این مطالعه توسط پروفسور فرناندو کولچرو ریاضیدان دانشگاه ساوثرن دانمارک و همکارانش انجام شده است.

پروفسور کولچرو می گوید: به طور کلی کار ما نشان می دهد که سرطان ممکن است یک تهدید جدی و قابل توجه برای حیوانات باشد که نیاز به توجه علمی قابل توجهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیوانات گوشت خوار بیشتر از گیاه خواران در معرض ابتلا به سرطان هستند

حیوانات گوشت خوار بیشتر از گیاه خواران در معرض ابتلا به سرطان هستند