مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:202021-12-27دانش

مصوبات کنکوری جدید از سال 1402 قطعاً اجرا خواهد شد


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: مصوبه ماده واحده «سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» از سال 1402 قطعاً اجرا خواهد شد و وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش کشور با جدیت در حال تأمین زیرساخت های لازم برای اجرای این مصوبه هستند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی که در آزمون های سراسری ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی پذیرفته می شوند، بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: تفویض گردد .

بدیهی است این تفویض اختیار به دستگاه های مذکور به منظور حمایت از اساتید دانشگاه ها به عنوان نخبگان کشوری است و مانع امتیازات برای سایرین نبوده و جای فرد دیگری را اشغال نمی کند.

در عین حال نقل و انتقال سایر دانشجویان در نظام آموزش عالی کشور بر اساس ضوابط و مقررات مشخص، رویه ای معمول و ظرفیتی برای دانشجویان و نهاد دانشگاه است.

در روزهای اخیر برخی افراد با حسن نیت و از روی دغدغه مندی، از مکاتبه صورت گرفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با رییس دیوان عدالت اداری (که سال گذشته صورت گرفته و اتفاق جدیدی نیست) برای رد ابطال مصوبه دیوان، استنباط کرده اند که دبیر شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کنکوری جدید از سال 1402 قطعاً اجرا خواهد شد

مصوبات کنکوری جدید از سال 1402 قطعاً اجرا خواهد شد