مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:552021-12-27بين الملل

زمین های گلف ترامپ در 2020، 4 میلیون دلار از دولت انگلیس کمک دریافت کرده اند


طبق پرونده های مالی اخیر، زمین های دونالد ترامپ در اسکاتلند، در زمان ریاست جمهوری اش بر آمریکا در سال 2020، از دولت انگلیس 4 میلیون دلار کمک دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هافینگتن پست، پروژه های درحال شکست دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا، در دوران کرونا از کمک های مالی دولت انگلیس بهره گرفته اند؛ این در حالیست که طبق بندهای مربوط به درآمد در قانون اساسی آمریکا، مقامات فدرال این کشور اجازه دریافت پرداختی از دولت های خارجی را ندارند.

جزییات این پرداخت ها در حساب های مالی اخیرا منتشر شده شرکت گلف تفریحی اسکاتلند دیده می شود؛ هلدینگی که مالک هر دو زمین گلف ترامپ است.

طبق این اسناد مالی، زمین گلف ترامپ با نام ترنبری که در ایرشایر، بخشی در جنوب غربی اسکاتلند واقع شده، در سال 2020 حدود 3 میلیون دلار کمک به خاطر همه گیری کرونا و دیگر زمین گلف او واقع در ابردین شیر مبلغ 600 هزار دلار به دلیل مشابه دریافت کرده اند.

این شرکـت (گلف تفریحی اسکاتلن) در حساب های مالی خود، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را که موجب اخلال در زنجیره تامین شده، تا حدودی مقصر ضررهای مالی خود دانست؛ این در حالی است که ترامپ حامی بریگزیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های گلف ترامپ در 2020، 4 میلیون دلار از دولت انگلیس کمک دریافت کرده اند

زمین های گلف ترامپ در 2020، 4 میلیون دلار از دولت انگلیس کمک دریافت کرده اند