مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:352021-12-27سياسي

چند ناگفته از انتشار خبر دیدار اخیر روحانی با رهبر انقلاب


آنچه از ذوق زدگی جریان اعتدالی در درز خبر دیدار روحانی با رهبر انقلاب برمی آید، آن است که این تنها دیدار روحانی پس از بیش از صد روز از پایان ریاست جمهوری با رهبر انقلاب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی مدیر مسئول جهان نیوز نوشت: انتشار خبر دیدار حسن روحانی با رهبر انقلاب ناگفته های جالب توجهی دارد که عموما در فرامتن این خبر نهفته است: یک: انتشار خودسرانه خبر دیدار روحانی با رهبر انقلاب را تیم رسانه ای نزدیک به بودن دستاورد برای دولت تدبیر و امید در نزد افکار عمومی و نخبگان در رنج است و تلاش می شود که از طریق خبرسازی های خاص برای روحانی و شریک سیاسی او یعنی لاریجانی القای دستاورد کند.

چهار: آنچه از ذوق زدگی جریان اعتدالی در درز خبر دیدار روحانی با رهبر انقلاب برمی آید، آن است که این تنها دیدار روحانی پس از بیش از صد روز از پایان ریاست جمهوری با رهبر انقلاب بوده است.

این گزاره نیازی به توضیح بیشتر ندارد.

پنج: تلاش برای بازگشت مجدد لاریجانی و روحانی به قدرت باوجود اطلاع از وضعیت این افراد در افکار عمومی و دارا بودن ضعیف ترین کارنامه در طول دولت های پس از انقلاب، اگر نشانه عطش برای بازگشت به قدرت نباشد، حداقل به این معنا است که سران جریان اعتدالی نسبت به فجایع عملکردشان در یک جهالت عجیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ناگفته از انتشار خبر دیدار اخیر روحانی با رهبر انقلاب

چند ناگفته از انتشار خبر دیدار اخیر روحانی با رهبر انقلاب