مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:352021-12-27سياسي

معاون رییس جمهور: جلسه نمایندگان اقلیت های دینی با آیت الله رییسی برگزار می شود


معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست با نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس گفت: انشاءالله در اولین فرصت جلسه نمایندگان مسیحی، کلیمی و زرتشتی مجلس با رییس جمهور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور  به مناسبت میلاد حضرت مسیح علیه السلام طی نشستی، با نمایندگان آشوری و ارمنی در میلاد پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی روح الله، با اشاره به آیات صریح قران از جمله سوره مریم در باره حضرت عیسی و حضرت مریم سلام الله علیها، نکاتی را درخصوص مبانی مشترک اعتقادی و اخلاقی ادیان ابراهیمی از جمله اسلام و مسیحیت مطرح کرد.

حسینی در ادامه این نشست، ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس گفت: انشاءالله در اولین فرصت جلسه نمایندگان مسیحی، کلیمی و زرتشتی مجلس با رییس جمهور برگزار می شود.

وی همچنین از خاطرات خود در سفر به واتیکان و ارمنستان شهر اچمیادزین و دیدار با اسقف اعظم ارامنه و نیز فعالیتهای فرهنگی در دوران مسئولیت ارشاد، نکاتی را یادآور شد.

     در ادامه آرا شاوردیان نماینده ارامنه شمال کشور هم در این نشست با حمایت از سیاست های کلی نظام گفت: مسیحیان و مسلمانان در ایران بسیار پیوند محکمی دارند و 134 شهید دفاع مقدس از  مسیحیان در دوران مقدس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: جلسه نمایندگان اقلیت های دینی با آیت الله رییسی برگزار می شود

معاون رییس جمهور: جلسه نمایندگان اقلیت های دینی با آیت الله رییسی برگزار می شود