مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:252021-12-27اقتصادي

یک کارشناس زبان فارسی رییس شرکت موتورسیکلت سازی کاوازاکی شد


خانم اِیکو کرینو فارغ التحصیل کرسی زبان فارسی دانشگاه مطالعات خارجی توکیو و فارسی دان ژاپنی، به عنوان رییس جدید شرکت بزرگ و مطرح جهانی موتورسیکلت سازی کاوازاکی منصوب شد.

- ، اِیکو کرینو در سال 1991 (1370) از کرسی زبان فارسی دانشکده زبان های خارجی دانشگاه مطالعات خارجی توکیو فارغ التحصیل و در شرکت موتورسیکلت سازی کاوازاکی به فعالیت مشغول شد.

وی که اهل هوکایدو و به زبان فارسی تسلط کامل دارد، نخستین خانمی است که تاکنون به ریاست این مجموعه به عنوان یکی از چهار شرکت بزرگ و برتر ژاپنی در سطح جهانی شامل هوندا ، یاماها ، سوزوکی و کاوازاکی منصوب می شود.

شرکت موتورسیکلت و موتور صنایع سنگین کاوازاکی که در زمینه تولید و فروش موتورسیکلت های برند کاوازاکی با شهرت جهانی فعالیت می کند، از اول اکتبر سال جاری به یک شرکت جدید کاوازاکی موتورز کو.

با مسئولیت محدود تبدیل و همزمان نیز ایکو کرینو به عنوان رییس جدید کاوازاکی موتورز ژاپن منصوب شد.

حسین دیوسالار رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن درباره جایگاه آموزش زبان فارسی در این کشور گفت: بسیاری از ژاپنی ها نسبت به فرهنگ و تمدن ایران و اسلام علاقه مند هستند و میان دو کشور احترام و تعاملات ارزشمندی برقرار است و لذا شاهد هستیم علیرغم اینکه ایران شناسی و اسلام شناسی در ژاپن دیرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس زبان فارسی رییس شرکت موتورسیکلت سازی کاوازاکی شد

یک کارشناس زبان فارسی رییس شرکت موتورسیکلت سازی کاوازاکی شد