مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:152021-12-27پزشكي

خطر اوج گیری اُمیکرون در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مقایسه آماری کرونا در دو هفته گذشته گفت در هفته ای که گذشت 8 درصد افزایش در موارد انجام تست کرونا داشتیم که این افزایش به دلیل افزایش بیماران سرپایی نبوده و مرتبط با افزایش بیماریابی از طریق دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

- دکتر فاطمه نوروزیان، صبح امروز (6 دی ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفت و چهار دهم درصد کاهش در شناسایی موارد مثبت داشتیم گفت درصد مثبت شدن تست ها در هفته ای که گذشت 5 درصد بود که این کمترین آمار در مثبت شدن تست از شروع پیک تا کنون بود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در هفته گذشته در سه شاخص افزایش داشته ایم، تصریح کرد: در هفته ای که گذشت در موارد بستری ده درصد، فوت یک مورد و بستری در آی سی یو 13 درصد افزایش داشتیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأکید بر اینکه توصیه می شود تمامی افراد به محض بروز علائم جهت شروع درمان سریعاً اقدام کنند، عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر در جامعه با پدیده ای به نام عادی انگاری مواجه هستیم.

نوروزیان ادامه داد: بسیاری افراد که علائم اولیه سرماخوردگی را دارند با تصور اینکه واکسن زده ایم و مبتلا نمی شویم یا اینکه این علائم به دلیل آلرژی است و عدم باور کردن کرونا و یا خفیف بودن علائم برای انجام تست مراجعه نمی کنند که این دو خطر عمده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر اوج گیری اُمیکرون در هرمزگان

خطر اوج گیری اُمیکرون در هرمزگان