مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:052021-12-27بين الملل

اکثر انگلیسی ها معتقدند بریگزیت بد پیش رفته است


از هر 10 رای دهنده در انگلیس شش تن در حال حاضر معتقد هستند که خروج این کشور از اتحادیه اروپا بد یا بدتر از آنچه انتظار داشتند، پیش رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، براساس نظرسنجی انجام شده توسط آژانس تحقیقاتی و بینش استراتژیک آپینیوم در آستانه نخستین سالروز بریگزیت، بعلاوه 42 درصد از مردم که در سال 2016 میلادی به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای داده بودند، در حال حاضر دیدگاه منفی نسبت به نحوه تحقق بریگزیت دارند.

آدام دراموند از آژانس آپینیوم گفت: در طول روند بریگزیت هر زمان این سوال را مطرح می کردید که بریگزیت خوب است یا بد؟ تمامی طرفداران ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا می گفتند بد و تمامی طرفداران خروج انگلیس از این بلوک پاسخ می دادند خوب و اینها یکدیگر را خنثی می کردند.

وی افزود: اما اکنون ما شاهد هستیم که اقلیت قابل توجهی از طرفداران خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می گویند که اوضاع بد یا بدتر از آنچه انتظار داشتند، پیش می رود.

آدام دراموند تاکید کرد: 59 درصد از رای دهندگان به ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا معتقدند برگزیت بدتر از انتظارشان پیش رفته است در حالی که تنها 17 درصد از رای دهندگان به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا احساس می کنند که بریگزیت به همان خوبی که تصورش را می کردند، پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر انگلیسی ها معتقدند بریگزیت بد پیش رفته است

اکثر انگلیسی ها معتقدند بریگزیت بد پیش رفته است